Når du har din egen virksomhed, har du også mange kasketter på. I en typisk webshop skal du både være ekspert i webshop systemer, drift, udvikling og have styr på alt det nye som meldes ud fra Google, EU og hvad ved jeg. Ja, du kender det jo.
Hvor er DIN tid givet bedst ud?
Er det at sidde og nørde i Google Ads annoncer? Er det at læse op på søgemaskineoptimering, eller at forstå de nyeste Cookie regler?
Da jeg havde webshop, havde jeg ikke tiden til det. Jeg skulle styre lageret, medarbejderne, finde nye leverandører, oprette varer, lave regnskab, sende pakker - og en masse andet.
Jeg havde selv behov for en webshop manager
Der kom et tidspunkt, hvor jeg gik lidt i stå i min første webshop, LampeGuru.dk. Jeg havde følelsen af, at jeg havde gjort hvad jeg kunne. Mine evner og fantasi rakte ikke længere, og jeg vidste, at jeg måtte have hjælp til at komme videre.
Og hjælp fik jeg
I dag er jeg evig taknemmelig for, at jeg fandt en medarbejder, med evner som var langt over mine egne. Det gjorde, at webshoppen fik ny energi, blev ryddet gevaldigt op og blev fik SEO optimering - og det betød, at jeg kunne fokusere din energi på det der var vigtigst i min rolle som ejer.
Senere viste det sig, at webshoppen stod skarpere end nogensinde før. Det hjalp til at både salgsproces, og efterfølgende migrering, gik smidigt.
Det var en af mine bedste beslutning nogensinde!